۴ دستگاه تولید ارز ديجيتال ( ماینر) قاچاق به ارزش۶۰۰ میلیون ريال در بازرسي از یک منزل مسکونی در شهرستان اراك كشف شد. 
کد خبر: ۱۰۱۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " محمد عقیل سلگی" افزود: در راستای اجرای چهاردهمین مرحله از طرح برخورد با قاچاق دستگاه تولید ارز دیجیتال، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از فعالیت تعدادی از این دستگاه ها در یک منزل در یکی از مناطق مسکونی شهرستان اراک، مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار آنان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد : سرانجام مأموران پس از اتمام تحقیقات اطلاعاتی خود، با کسب دستور از مقام قضائی و انجام يك عمليات ضربتي،به همراه نمایندگان اداره برق شهرستان اراک، در بازرسي از منزل مذکور موفق به کشف۴ دستگاه تولید ارز ديجيتال قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی شدند.
وی با بیان اینکه یک متهم در اين زمینه دستگير و به دستگاه قضائي معرفی شد، اظهار داشت: از سوی كارشناسان این پلیس، ارزش دستگاه هاي مكشوفه ۶۰۰ میلیون ريال برآورد شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از شهروندان خواست تا به منظور كمك به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را در کوتاه ترین زمان ممکن، از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار